søndag 25. mars 2012

Vårsola varmer langt inn i marg og bein

 Min favoritt årstid er absolutt våren. Lufta er fremdeles frisk og litt skarp, men sitter du i sola så varmer den helt inn i sjela. En kan kjenne energien og humøret stiger mange hakk! Glemt er all snø, storm, kuling og regn. Om ikke lenge blir landskapet lysegrønt og sommeren kommer smygende rundt neste sving! LYKKE! I dag pakket vi sekken med pølser, brus, kaffi, kjeks og kvikklunsj. Vi tok med oss noen gode venner og gikk en tur på fjellet. Vi hadde med engangsgrill , grillet pølser og kosa oss i vårsola.
Også en god anledning til å få tatt bilde av min nye Marius genser. Den ble ferdig for noen dager siden og har allerede vært brukt et par ganger. Jeg elsker den! Marius mønsteret er bare sååå fint! Jeg valgte å strikke den med rundfelling for da blir det mindre montering og jeg syns den sitter bedre over skuldrene. I oppskriften skulle det være perlestrikk i kantene, men jeg valgte å strikke ribb i steden for.




Mønster: Sandnesgarn Klassikere
Garn : Drops Karisma
Pinner: nr 3,5 og 4




Bestevenner på tur 




2 kommentarer:

  1. ser ut som om dere hadde en skikkelig super dag sammen...

    Steikandes fine genser :-)
    Eg drive og strikka ein Marius eg også, men den er ikkje til meg sjølv ;-)

    SvarSlett
  2. Kom over bloggen din på strikkeblogger.no, og kommer til å følge deg videre. Du har mange flotte produkter du viser frem :-)
    Lykek til og god påske ;)

    SvarSlett