søndag 4. mars 2012

Vår i lufta

Det strikkes faktisk en god del for tiden.... men ingenting nytt å vise frem enda. Wisteria'n vokser og snart har jeg bare armene igjen! Jeg tror den blir kjempefin!
Helgen har vært deilig med et snev av vår. I går gikk store deler av dagen med til fotballcup i Sunnmørshallen, der poden tapte alle tre kampene han spilte. " Tap og vinn med samme sinn..." Er det visst noe som heter..... Og heia Blindheim!! Det går nok bedre neste gang :-)

I dag parkerte vi gutta hjemme hos mine foreldre og stakk på årets første fjelltur. Jeg er slettes ikke født med ski på beina ( i motsetning til resten av Norges befolkning... ) og trives best med fjellsko på.
Turen gikk opp på Storehornet på Godøya. Toppen er 498 m.o.h. (?) og har en fantastisk utsikt!!!!
Hærlig tur selv om det blåste en smule friskt på vei opp. Men på toppen var det ganske så stille og vi kunne sette oss ned å nyte medbragt niste og noen nøver med Polly Turmiks!

Og som ei perfekt avslutning på ei fin helg; Deilig søndagsmiddag hjemme med mamma og pappa. Steik til middag og pavlova til dessert !!!







Der var en som hadde kommet før oss opp i dag... Men han tok "snarveien" ned igjen. Jeg tror han koste seg der oppe i det fri...



Ha ei strålande fin uke alle sammen!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar