fredag 9. mars 2012

Fredagskos i heimen

Fredagskvelden er endelig her! Ukas høgdepunkt med The Voice på tv.
Jeg har vært hjemme fra jobb i to dager med betennelse i et kne. Jeg knasker tabelletter og avlaster kneet. Heldigvis funker armene heilt fint. Wisteria'n er ferdig ( bilder kommer snart...) og nye prosjekt investert i hos min lokale garn-dealer. Jeg handlet vel sånn ca en hel sau.... Minsten tok fri i barnehagen og jeg handlet litt garn til min mor også og reiste på koselig formiddagsbesøk og fikk servert vaffler og kanelsnurrer. Midt i blinken på en dag med ordentlig ruskevær. Mor og datter ivrig oppslukt i hvert sitt nye strikketøy, mens minsten gomla i seg et stort fat med kanelsnurrer :-)

Ett av de nye prosjektene: 
Nye sokker til minstemann
Han valgte garn selv :-)


Kanskje litt vanskelig å se på bildet.. men strikker på firkantede pinner (Cubics)  fra KnitPro. 
Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker de enda. 


Ha en strålende fin fredagskveld alle sammen :-)))

1 kommentar:

  1. Fredag er ukas beste dag :)
    Her er det også Voice - og jeg sniker meg til litt bloggoppdateringer mens jeg hører.

    Håper kneet blir bra snart - jammen bra armen funker slik at du kan strikke i vei :)

    God helg,
    klem

    SvarSlett