søndag 22. april 2012

Pausefisk

Det har vært nesten total strikketørke siden før påske... Null lyst til å strikke. Men på fredag strikket jeg meg en ny "rikke" lue . Den forrige har vært en stor favoritt i vinter. Jeg dumpet borti noe blandings garn på butikken var vel ca 50/50 ull/bommull, og det passer jo bra til en sommer-lue :-)

(Jada her på Sunnmøre går det fint an å sole seg med lue på...)


En av tingene jeg har gjort i strikketørken er å surfe nettet. Blant annet mye surfing og shopping på ebay!!
Der kan en jammen finne mye fint til en veldig billig penge... I går kom denne pakken med knapper...Nydelige treknapper med diverse malte motiv på.



2 kommentarer:

  1. kjempefin lue og kjempeflotte knapper! de skulle jeg gjerne likt å visst hvor du fant! link? :p også vil jeg anbefale easy.com hvis du ikke allerede har oppdaget den siden? genialt! men farlig.... :p

    SvarSlett
  2. Hihi, sånne knapper har jeg surfet meg til også :) Kjempefin lue!

    SvarSlett