tirsdag 18. september 2012

" ÅÅååå...MÅ jeg mamma?? "

"Mamma?? Er DEN til meg??? " kom det skeptisk fra fire-åringen... "Det er jo en JENTE genser...."

Det var kommentaren jeg fikk når jeg spurte om han kunne ta på genseren så vi kunne få ta bilde av den.
Der ER ei jente som skal få genseren, men jeg syns det var slettes ikke så værst med lilla genser på minstemann !



 Genseren ser strikket i Drops Merino Ekstra Fin på pinne nr 4. Mønsteret er et top-down og ligger gratis på Garnstudio.com si side. Størrelse 3-4 år, og litt knapp til min fire-åring, men kommer til å passe bra til ei som nyst har blitt tre.



Mamma: "åååååå så fin du ble med lilla jente genser! " ;-)
Fire-åringen: "NEI!!! Noooo er jeg ferdig å ta bilde!!! "





3 kommentarer:

  1. Hehe... trodde faktisk ikke en fireåring ville se at dette var en jentegenser. Fin er den virkelig, og fin er gutten din også. En skikkelig flott kar!
    Ble glad av å se på dette og lese de morsomme ordene du har satt til!
    Genseren blir helt sikkert godt mottatt av den som skal ha den! Nydelig farge og mønster! Fint strikket! -Margit-

    SvarSlett
  2. hihi... Så herlig han er! :)
    Genseren er nydelig, flotte farger!

    SvarSlett
  3. Nydelig genser - og modellen er jo bare helskjønn!

    Klem nordfra

    SvarSlett