lørdag 10. september 2011

Heilt ribba...

Jeg bestillte for ei tid tilbake siden en del blackhill højlandsuld. Noe av det har blitt brukt men ikke alt... har litt blandet følelser med garnet.... men jeg tror jeg liker det. Det er ikke noe særlig å strkke med syns jeg. Det stikker og floker seg endel. Men syns igrunnen det blir mykt og deilig etter vask. (note to my self: IKKE vaskes i maskin!! men det kan jeg forklare om litt seinere...)
Denne gang ble garnet til en ribb-bukse fra nøstebarn.... arvingen ser på bildet i boka og protisterer... "jeg vil ikke ha brun... jeg vil ha RØD..." jaja... spørs om jeg må bestille mere garn... Men når han får prøve den ferdige buksa er han vel så fornøyd og er klar til å gå i barnehagen.... men kansje ikke i dag da siden det er lørdag....
Som sagt er den strikket i dobbel Blackhill højlandsuld på pinne nr 3,5 og er i str 2-4 år... Det kan hende den er litt knapp, men jeg strikket noen cm lenger bein så jeg tror det skal holde...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar