tirsdag 27. september 2011

Gamle skatter

Jeg og familien var besøk hjemme hos foreldra  mine på søndag på deilig middag. Mamma leita frem ei kasse med gamle strikkeoppskrifter og hekleoppskrifter... jeg sorterte dei, plukka ut alle strikkeoppskriftene og fikk dei med meg hjem...Noen av dei var nok så gamle at dei har tilhørt min bestemor. Jeg har plukket ut noen som allerede har kommet "må strikke-listen" min.... Men ikke alt som frister da... digre skulderputer er vel IKKE heilt tingen....









Men det er gøy med gamle skatter.... og venter en bare lenge nok så kommer gamle modeller på moten igjen;-)

2 kommentarer:

  1. Hei, så artig. Kjenner igjen mange av dei. Blir kjekt å sjå desse i dagens garn og farger!

    Ha ein fin kveld vidare :)

    SvarSlett
  2. Hei. Hvor kan jeg få tak i oppskriften på genseren som er avbildet på bilde nr 2? K.4632

    SvarSlett