onsdag 15. desember 2010

Bellas mittens...

For en liten stund siden hadde jeg lyst til å prøve meg  på Bellas mittens.. eller Bellas votter som det norske versonen heter.
Bella i filmen Twilight har i en scene på seg strikkavotter og dei har vært veldig populære... jeg kvidde meg på å strikke etter engelsk oppskrift så hadde utsatt det en stund, men når  jeg kom over en oversettelse til norsk, da kastet jeg meg uti det og resultatet blei slett ikke værst :-) Dei var planlagt som bursdagsgave til ei god veninne av meg og jeg hadde lyst til å strikke lue til... jeg endte til slutt på Pickles vaffellue .

Snille kjekkasen min stiller gjerne som fotomodell... Vottene og lua er strikket i Oda fra Europris og er kjempemyke og deilige. Lua måtte jeg justere litt med maskeantall og pinner utifra oppskrifta...
Så gratulerer med dagen i går Sølvi!! Vi hadde ei koselig feiring i kveld!!

1 kommentar:

  1. Tusen takk snille Bella!! Falt veldig i smak! :) :)

    SvarSlett