fredag 7. januar 2011

Kalde tær?

Jeg tror det var omtrent på samme tid i fjor jeg også hadde ett ragge-kjør.... kan det være fordi jeg konstant har kalde tær og bruker tjukkeragger heile tiden? I fjor var det russeragger som ble produsert opp og ned i mente, men i år har jeg lært noe nytt og har hekta meg litt på det.... tå opp sokker! Dette er faktisk mitt aller første par i voksen størrelse som er strikket i pinne nr 2,5. Egentlig liker jeg best litt tykkere garn og tykkere pinner, men jeg hadde kjøpt et nøste med Zauberball crazy på 123knit.com for en stund siden og fant vel ut at det måtte brukes. Jeg har ikke brukt noen spesiell oppskrift og har brukt to rundpinner og strikket de samtidig. Perfekte sokker å ha nede i skoa, men litt for tynne og kalde når jeg skal snirkle meg på sofaen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar