søndag 16. januar 2011

Første gang...

For ei lita stund siden ble jeg tipset om en Fargealong på et nettsted som heter Casakreativ av ei som mente at dette måtte være noe for meg.... Det fungerer sånn at hver mnd skal vi lage noe i en bestemt farge. Fargen for januar er hvit. Jeg strikket denne jente toppen  med noe garn jeg hadde liggende. Jeg brukte ca 1 og et halvt nøste . Mønsteret er egentlig en kjole, men jeg justerte det til å bli en topp i steden, og er fornøyd med resultatet. Skal tro hvem som blir eieren av denne???
  • Str ca 1 år
  • Garn: Sisu fra Sandnesgarn
  • Mønster: Et gammelt babyhefte

3 kommentarer:

  1. Åååh, den ble nydelig!! :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset, Boffa:-)) Håper jeg vinner noen av de fine premiene!

    SvarSlett
  3. Hei, Bella :) Så nydelig topp du har laga ! Det er lekker med kvitt til slik topp/kjole ! Du er flink !

    Kjempekjekt at du vil vere med på Giborten min :) Legg meg til som følger, eg så kan eg titte innom deg seinare også, for her var det masse fin.

    Klem frå Petrine som også e Sunnmøring !

    SvarSlett