søndag 30. mars 2014

Nancy


Siste helgen i vinterferien fikk en bråstopp på ski-karrieren min. Vi var på Dombås sammen med gode venner for å stå på nedoverski. Knallogfall = skadet kne :-/

Etter ei uke på krykker og null bedring ble det operasjon. 6 uker med null belastning på foten. 

Men godt det ikke er hendene som er skadet når en plutselig får litt ekstra sofatid... 

Mens jeg lå på sykehuset var mamma og handlet strikketøy til meg. Nemlig genser til meg selv :-) Nancy-genseren så jeg i et ukeblad og forelsket meg momentant! 



Må si jeg ble kjempefornøyd !!! 

Strikket i sisu fra sandnesgarn på pinne nr 3. 

3 kommentarer:

  1. Så flott genser! Jeg har akkurat kjøpt garn til denne selv og klør i fingrene etter å komme i gang. God bedring med foten din, trist å høre at du har skadet deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! kos deg masse med strikkingen av genseren! Det er virkelig et flott mønster!

      Slett
  2. "Aldri så galt at det ikkje e godt for nokka" kjempefin genser, regner med du produsere mer hvis kneet enda er plagsomt ;o)

    SvarSlett