onsdag 14. mars 2012

Makan til uflaks...

I forrige uke var jeg sykmeldt tre dager pga. en betennelse i et kne. Overbelastning og for mye trening i det siste sa lenge. Beste medisin var å avlaste pluss en tablett kur. Kneet er helt fint igjen det, men på mandag var jeg hos en tannlege spesialist og skulle trekke en visdomstann. Og helt typisk min flaks (les uflaks) var det den mest gjenstridige visdomstanna den tannlegen hadde sett på minst fire år... Massevis av røtter i alle retninger med fiskekrok på... HURRA! Og selvfølgelig ligge der igjen ei lita rot som ligger å holder seg fast i en nerve som går på langs i hele kjeven. Så der får den jammen ligge, sa tannlegen. Takket være pinex forte og isposer har jeg overlevd, men er på nytt lenket til sofaen. Hevelsen er stor og smertene like så. På mandag skal jeg på kontroll, og med min flaks (les UFLAKS) er jeg spent på hvordan det skal gå..... Wish me luck!


I mangel på noe nytt som er ferdig viser jeg noen gamle ragger. Tror ikke de har vært vist frem før.
Russeragger heter de. Kjekke å strikke.



En annen bivirkning av å være lenket til sofaen er all blogg lesingen og surfing i nettbutikker. Nyinnkjøpt bok...
Strikketøj av Helga Isager.





1 kommentar:

  1. Usj da! :( Noen ganger kommer vonde ting på rekke og rad... God bedring!

    SvarSlett