torsdag 20. oktober 2011

Fanakofte

Ny jakke til minsten... Den har faktisk vært neeeesten ferdig lenge... Men monteringsarbeidet tok fryktelig lang tid.
Jeg styrer vanligvis unna å strikke ting som trenger mye montering... Saks å strikketøy..... SKUMMELT!!
Men denne gangen tok jeg meg god tid til monteringen og er faktisk veldig fornøyd:-))
Mønsteret i boka (Strikk til Nøstebarn) går bare opp til str 4 år, så jeg la på noen ekstra masker og cm her å der, så den ble vel sånn ca 4-6 år i str. Garnet jeg brukte er Spire fra Gjesdal, kjøpt på salg for en slikk å ingenting... Jeg ser at knappene med fordel kunne vært byttet ut med messingknapper... men la gå....



Ha en fin høstkveld :-)

2 kommentarer:

  1. Saks og strikketøy er skummelt, men for en mestringsfølelse når man får det til! Flott Fana i blått.

    SvarSlett
  2. Imponerende arbeid det her! Den ble kjempefin. :)

    SvarSlett