fredag 29. juli 2011

Votte-flause...

En av dagane i ferien var jeg og veninna mi over Trollstinge en tur til Åndalsnes. Målet var shopping og kafe.
Allerførst gikk turen til Rauma ullvarefabrikk. Nesten litt lamma av allt garnet var det eneste jeg kjøpte et tilbehørshefte og garn til noen par med votter som skal bli julegaver.... Kjekt å strikke mønsterstrikk igjen:-)
Første paret gikk unna på en to tre og andre par likeså... Dvs at når jeg skulle til på siste tommelen på det andre paret gikk det opp for meg at jeg IKKE hadde strikket to par votter..... Men 4 votter til venstre hånd......POKKER!!!... Såda er det bare å strikke fire votter til høgrehanda også da.....håper jeg har nok garn...
Men sånn kan det vel gå når en ikke er helt med.... bilder kommer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar