torsdag 28. april 2011

Bestemorsruter

Jeg trodde dette prosjektet ville ta mye lenger tid en det gjorde. Det er en stund siden det var heilt ferdig, det bare ventet på å bli tatt bilde av... Nesten hele teppet er heklet på rester fra lageret, det eneste jeg kjøpte var et lilla, et gult og et grønnt nøste, samt fire sorte nøster. Heklinga gikk unna på få dager, men det som var tidkrevende var sammenheklinga og trådfestinga etterpå...usj.. jeg hater å feste tråder! Det kunne kansje vært enda litt større, men da måtte jeg ha kjøpt meir tråd og det hadde jeg ikke så lyst til. Så det ble så det ble. Det kommer iallefall til å bli godt brukt på kjølige sommerkvelder i campingvognen og spikerteltet vårt.

2 kommentarer:

  1. Ååååååååå så fint det var da Isabell :-)Det e herlig med strikking.Klem fra Guri:-)))

    SvarSlett