søndag 18. desember 2011

Det var en gang......

Historien om de fire single venstre-hånds-vottene fortsetter ... En av vottene har nemlig fått seg en makker... og igjen ligger de tre andre singel vottene i posen.....  Votte-flausa skjedde i sommer da jeg starta friskt på noen fine votter som var tenkt som julegaver.... da den siste votten i det andre paret nesten var ferdig oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde strikket FIRE votter til venstre hånd!!!! Jeg stappet strikketøyet ned i posen og pakket det vekk i reint raseri....I dag ble en høgrehånd-vott til , så dermed har jeg fått et par.... Julegave blir de ikke, for jeg tror jeg vil ha de selv:-))




Men noe julegave-strikking har det også vært....


 To par med mine favorittragger, strikket i mitt favorittgarn:-) Mellomraggi fra Jarbo.
Ca 95 gr pr par, strikket på pinne nr 3.




Et par myke pulsvarmere i Alpakka fra Sandnesgarn, strikket på pinne nr 3.
Mønsteret er hentet fra et tilbehørs hefte fra Sandnesgarn.



Ha en fortsatt fin 4. søndag i advent...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar