lørdag 11. februar 2012

Proooosiitt....




Denne uka her det vært nesten totalt strikke stopp...
Jeg har lagt i horisontalen på sofaen i et par dager i pysjen med kleenex, otrivin og paracet innen rekkevidde... Ikke en eneste maske er strikket.
Men formen er stigende og strikkelysten nærmer seg!!  Jeg henter inspirasjon i bøtter å spann når jeg leser flotte strikkeblogger og tråler rundt i alt det fine som ligger på Ravelry.
Og vips; Så har jeg jamme bestilt tråd også til et nytt prosjekt.... Gøy å vente på garn-pakke i posten !



Wisteria by Kate Gilbert

(bildet er lånt : Wisteria by Kate Gilbert )

Planen var at denne skulle komme på pinnene etterhvert. Men jeg får se når jeg får garnet jeg har bestilt. Det kan jo hende jeg har ombestemt meg flere ganger innen den tid.



God Lørdagskveld!
Her nytes kvelden med hjemmelaga pizza, lørdagsgodt og barne-tv!!


2 kommentarer:

  1. Høres ut som at du har hatt en slik uke som jeg har hatt.. slitsomt med influensa, men godt når man kjenner den forsvinnert!

    God bedring!
    Håper all strikkeork er tilbake fort :)

    SvarSlett