onsdag 26. mars 2014

UT AV DVALEN

Nå har det jaggu vært lenge nok stille fra denne kanten.
Jeg skal ta meg i nakkeskinnet å se om jeg ikke kan få blogget litt av det jeg har laget siste året...
Det har nemlig ikke vært helt stille på strikkefronten selv om det har vært stille her. Ikke alt som har blitt fanget på kamera før det har forsvunnet ut døra, men men....

Her kommer det noen bilder av et sett jeg strikket i sommer var det vel... til ei lita prinsesse :-)

Mønsteret er gammelt og stammer fra jeg selv var barn. Det er andre gang jeg har strikket dette settet. Aldeles nydelig syns jeg det ble! og så DEN herlige fargen til ei lita prinsesse da! det er jo ikke alltid sånn at det må være rosa??


Skjønne lille Mathilde i truse og kjole strikket i Baby Merino Ekstra fin fra Drops



1 kommentar:

  1. Åh, dette var et utrolig vakkert sett! Ekstra moro når det er gamle oppskrifter:)

    SvarSlett