onsdag 18. juli 2012

Organisert kaos??


Etter å ha vært aktiv strikker i noen år har utstyret hopet seg litt opp... Det er viktig å utstyret i orden ( eller var det orden på utstyret?). Siste året har jeg byttet ut det meste av rundpinnene og settpinnene mine med trepinner fra KintPro. De er bare fryd å strikke med!! Og her om dagen da jeg var innom den lokale gard-langern så oppdaget jeg at de hadde fått inn dissa superpraktiske rundpinne-veskene!  Det er bare en sånn "MÅ HA" ting!

En matchende nøkkelring måtte også prøves ut idag. Med klinkekuler inni. Gøy og kjapp å lage. Det spørs om jeg ikke må ut å handle i morgen. Både klinkekuler og bommullsgarn.


Ha en fin kveld :-)


3 kommentarer:

  1. Har slik selv, helt fantastisk! :) Må bare finne noe til strømpepinnene også.

    SvarSlett
  2. For en genial sak da :)
    Dette hadde jo vært en perfekt gave til min kjære mamma som strikker :)
    God helg til deg!

    SvarSlett