mandag 4. juli 2011

Endelig ferdig...

Denne genseren startet jeg på for lenge siden... Egentlig hadde jeg mest lyst til å strikke den i bommull, men garnpusher'n min solgte ikke det garnet lenger.. Så da ble det å strikke den i dobbel drops alpaca i steden...og kansje passer det bedre til den sunnmørske sommer...??? Den har lagt nederst i strikkekorga, nesten ferdig i en evigheter... jeg hadde bare hetta og armane igjen. Men jeg hadde prøvd den på og meinte den kansje ble litt for liten og dermed forsvann også strikke iveren........Men nå er den altså endelig ferdig og med litt strekking, tøying og damping så passer den sånn ca iallefall... litt knapp over brystet eineste, men ikke værre enn at det går akkurat :-))



 (Dårlig holding jeg??? * kremt kremt * inn med magen og frem med brystet....)






2 kommentarer:

  1. Den e jo kjempefin, Isabell :)
    Du e så dyktig :)

    SvarSlett
  2. Den var rålekker!!

    SvarSlett